SIHAT CANTIK bersama SHAKLEE - Pengalaman Chenolie

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Selamat datang ke blog chenolie

Hari ni chenolie nak share pengalaman chenolie bersama SHAKLEE since 2019. Ianya bermula bila upline merangkap adik angkat Norazila ajak buat DETOX untuk turunkan berat badan. Masa tu memang berat dah tak mo turun2 selepas berjaya diturunkan sebanyak 20kg sebelumnya dengan pruduk lain.

Mengenangkan masalah kesihatan yg mula bertapak ditambah dengan masalah SLIP DISK makanya chenolie pun setuju. Bermula la journey DETOX bersama SHAKLEE bersama LAT Family. 

PRUDUK DETOX yg digunakan adalah DTX, LECITHIN, ESP, Peppermint dan Herbalax. Program ini diselia dgn baik oleh leader2 yang hebat. Alhamdulillah berjaya turun sebanyak 13kg dalam masa 68 hari. Yang penting badan lebih sihat kerana toxin telah dikeluarkan dengan jayanya. 

Terima kasih ada Leader Azila dan Top leader Master Anah yg tak pernah putus asa memberikan galakan.



Alhamdulillah walaupun tak meneruskan DETOX lagi tapi tetap setia bersama LECITHIN dan HERBALAX maka berat tak pernah lagi naik kembali ke berat yg dulu. Yang penting alhamdulillah sihat dan bertenaga pada umur 53 tahun. Yang penting kulit juga kekal sihat dan cantik walaupun dah berumur 5 series hasil konsisten dengan SET CANTIK ..ESP dan vitamin C.


Berminat nak tau tentang SHAKLEE boleh je tanya chenolie. 

Terima kasih tau sudi membaca. Semoga memberi manafaat.

Love
Chenolie
Confinementladyanda


Comments

Popular posts from this blog

BESTNYA SHAKLEE...KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

SERIELIE MOBILE SPA - MOBILESPAPUTRAJAYACYBERJAYA