PART TIME JOB DI MALAYSIA

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera 




Dalam keadaan ekonomi Malaysia masa kini satu perkerjaan kadang kala tidak dapat menampung kos kehidupan kita sehari2.

Ramai orang mencari peluang untuk melakukan kerja sampingan ataupun part time job untuk menambah pendapatan.

Untuk para lelaki mungkin agak mudah mencari kerja sampingan tapi bagi kita para wanita pastinya banyak kriteria yang kita perlu garis pandu untuk kita sebagai wanita mampu melakukannya tanpa mengganggu tugas hakiki kita yg juga seorang ibu dan isteri.



BOTG (Beauty On The Go)


Apa tu BOTG? Haa BOTG adalah singkatan kepada Beauty On The Go ataupun dalam bahasa melayu yang mudah difahami Kearah Kecantikan. BOTG ini diasaskan untuk memberi peluang mereka diluar sana belajar kursus kecantikan dengan konsep yang mudah. 

Kursus Spa ini di kendalikan oleh trainer yang terlatih untuk mengajar ilmu mencantikkan wajah serta melatih peserta kursus mampu mengendalikannya secara bergerak (Mobile Spa). Tak perlu la nak keluarkan modal sewa kedai.

Zaman sekarang ni ramai wanita yang mahu cantik tapi malas nak keluar ke salon untuk mendapatkan rawatan jadi mobile spa bergerak adalah menjadi pilihan mereka untuk mencantikkan Wajah dirumah ataupun pejabat mereka. Dalam erti katalain BOTG boleh dilakukan dimana sahaja dan bila2 masa sahaja mengikut masa yang kita sendiri boleh aturkan.


KENAPA Chenolie join BOTG


chenolie bersama trainer Master Anah


Seperti chenolie sendiri yang sememangnya bekerja sendiri dalam bidang mengurut dan menjaga orang dalam pantang turut mencari2 peluang baru yang boleh dilakukan bila ada masa yang terluang kerana bisnes urut dan post natal ni mengikut musim dan kehendak semasa.

Apabila diperkenalkan dengan BOTG chenolie tak lengah terus grab peluang yang takkan datang kedua kalinya. Dengan modal yang rendah tak sampai 1K kita dapat ilmu, pruduk juga support sistem yang sangat baik untuk memulakan kerja sampingan yg dapat menjana pendapatan dengan cepat. Yang paling penting kerja yang menyeronokkan dan dapat menambah kenalan/pelanggan.



Semasa kursus, kita dikehendaki melakukan nya sendiri dengan pengawasan trainer



Selepas menjalani Kursus Spa chenolie terus membuat marketing untuk menarik pelanggan dan alhamdulillah dalam masa tak sampai sebulan chenolie berjaya dapat semula modal yang dikeluarkan. Dan pendapatan seterusnya tentulah sudah menjadi pendapatan bersih chenolie..seronok kan?





Antara testimoni pelanggan yang mengambil rawatan BOTG


Disini juga chenolie nak kongsikan penulisan kawan chenolie tentang part time job mobile spa ini juga. Jemput baca ye.

Jadi apa tunggu lagi?

Jika anda mencari peluang part time job ini la peluang anda. Jom berBOTG.


Love
Chenolie
confinement lady anda

Www.wasap.my/60196282726/BOTG



#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa  #mobilespamalaysia #kelasspaonline

Comments

Popular posts from this blog

BESTNYA SHAKLEE...KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

SIHAT CANTIK bersama SHAKLEE - Pengalaman Chenolie

SERIELIE MOBILE SPA - MOBILESPAPUTRAJAYACYBERJAYA