BESTNYA SHAKLEE...KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Bestnya Shaklee...

KENAPA YE SAYA JOIN SHAKLEE? 




Shaklee merupakan sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam untuk meningkatkan tahap kesihatan kepada lebih baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee

Seperti yang semua ketahui Shaklee merupakan jenama atau pruduk yang dikenali sebagai rangkaian set kesihatan (supplement) dan kecantikan untuk diri sendiri, keluarga serta mereka yang berada disekeliling kita.

Kalau sebut tentang supplement ianya memang tidak asing bagi diri saya sendiri. Saya memang seorang yang mementingkan supplement dalam kehidupan saya sejak dulu lagi. Pelbagai jenis dan jenama yang saya telah cuba termasuk supplement SHAKLEE.

Antara pruduk SHAKLEE yang sangat saya suka pada masa tu adalah LECITHIN, OMEGA GUARD dan herbalax serta ESP. 

Tetapi oleh kerana tiada sokongan dan penerangan tentang bisnes shaklee ni makanya saya berhenti mengambil supplement shaklee dan berpaling arah kepada jenama lain yang bertukar ganti kerana tiada kesesuaian.

Pada 2018 saya mengalami SLIP DISK yang teruk hingga tidak boleh berjalan selama 3 bulan. Oleh kerana saya tidak mahu membuat pembedahan maka saya mengambil rawatan alternative serta membuat phisio di hospital sehingga boleh berjalan semula. Semasa itu saya mula mengambil vitamin SHAKLEE semula iaitu OSTEMATRIK. Alhamdulillah ia sangat membantu tahap kesihatan saya.




Pada 2019 walaupun sudah pulih dari SLIP DISK saya di sahkan pula menghidap diabetes. Doktor memberi saranan untuk menurunkan berat badan untuk mengatasi masalah kesihatan saya. ketika itu juga saya di pujuk oleh sahabat saya Norazila yang merupakan leader saya sekarang untuk mengambil SET KURUS bersama JOM DETOX bersama SHAKLEE. Teruja untuk mencuba maka saya join SHAKLEE sekali lagi dengan rangkaian pruduk JOM DETOX dan melalui proses pengurangan berat badan melalui group sokongan yang sangat padu. Bestnya shaklee kan.





Ini la rangkaian pruduk dalam set kurus jomdetox bersama SHAKLEE




Bermula pengambilan DTX untuk nyah TOXIN dalam badan dan darah



dengan pemakanan yang seimbang dan lecithin membantu penurunan berat badan



pengambilan Alfalfa juga membantu dalam proses detox dan sangat baik 
untuk kesihatan wanita



ESP bertindak sebagai meal replacement yang mempunyai pelbagai khasiat
dan mampu mengurangkan kesan pedih perut semasa berdiet



Peppermint diambil sampingan bagi mereka yang mempunyai sakit gastrik yg kronik


dan yang paling best adalah herblax yang membantu melancarkan pembuangan


Sehingga kini saya masih lagi menggunakan pruduk SHAKLEE dan juga menjana pendapatan dengannya. Selain supplement saya juga menggunakan rangkaian produk penjagaan wajah YOUTH kerana ianya menepati kehendak kulit saya yang sensitif kerana YOUTH dirumus dari bahan2 alami yang tidak membahayakan kulit kita.

Itu la ceritanya kenapa saya join SHAKLEE dan sehingga kini saya masih KEKAL bersama nya dalam kehidupan seharian saya dan juga dalam perniagaan saya. Bestnya SHAKLEE sebagai ahli dapat membeli pruduk dengan harga yg lebih murah. JIMAT sangat. Kita juga dapat menjana pendapatan dengannya.

Sekian perkongsian saya untuk entry kali ini.


Chenolie
Confinement lady anda









Comments

Popular posts from this blog

PART TIME JOB DI MALAYSIA

SIHAT CANTIK bersama SHAKLEE - Pengalaman Chenolie